Historia e hidrogjenit

Në këtë artikull do të gjeni një përmbledhje të datave të spikatura të studimeve dhe rezultateve të marra në fushën e hidrogjenit dhe zbatimi i tij në motorë, të cilat fillojnë nga viti 1766 deri në ditët e sotme.

Në 1875 - Jules Verne në librin e tij Ishulli misterioz, shkruajti fjalinë e mëposhtme: "" Uji u dekompozua në elementët e tij primitivë dhe u dekompozua pa dyshim nga energjia elektrike, e cila është bërë, atëherë, një forcë e fuqishme dhe e menaxhueshme. Po, miqtë e mi, mendoj se uji një ditë, mund të përdoret si lëndë djegëse. '"

Vetëm në 1888 kishte përgjigje për pyetjet e shumta në lidhje me gazin HHO që shkencëtarët kishin vendosur në fillim të vitit 1800.

Në 1918 - Charles H. Frazer patentoi sistemin e parë " Booster hidrogjen ", të motorëve me djegie të brendshme. Patenta e Sh.B.A. Nr. 1,262,034. Frazer tha se shpikja e tij: 1 - Rritja e efikasitetit të motorëve me djegie të brendshme. 2 - njëri ka djegien e plotë të hidrokarbureve. 3 - motori mbetet më i pastër. 4 - Mund të përdorni më pak karburant për të njëjtën performancë.

Në vitin 1935, Shpikësi Henry Garrett patentoi një karburator elektrolitik dhe e bëri atë të punojë një makinë me ujë çezme.

Midis 1943 dhe 1945, në fund të Luftës së Dytë Botërore dhe për shkak të mungesës së madhe të karburantit konvencional, ushtria britanike përdori pishtarë gjeneratorësh në tanket, anijet dhe automjetet e tjera për kilometrazhin më të mirë dhe për të parandaluar mbinxehjen e automjeteve motorike të përdorura në Afrikë. Gjeneratorë të përdorur që duken pak 'për kursimtarët e sotëm të karburantit HHO. Menjëherë pas luftës qeveria urdhëroi të hiqte dhe shkatërronte të gjithë gjeneratorët nga automjetet.

Në vitin 1962, William A. Rhodes (SHBA) ishte shpikësi i parë i njohur për të patentuar një elektrolizator që prodhonte gazin e thjeshtë "me një kanal" që ne tani e quajmë "gazi i Brown"." Në mesin e viteve 1960 Z. Rhodes themeloi një kompani, Henes Corp., Ky ishte një gabim serioz sepse Rhodes nuk kishte kryer ende një dizajn efikas. atëherë Henes Corp dështoi, kaloi nëpër disa duar dhe u ble nga Dennis McMurray. Kompania, e quajtur tani Arizona Hydrogen, po bën një pasuri në Phoenix, Arizona, SHBA.

Pas Luftës së Dytë Botërore kanë mbijetuar të paktën nja dy gjeneratorë. Në mesin e vitit 1970, një kompani gjermane me emrin Lötgerat prodhoi gjeneratorë me flakë. Janë përdorur të gjitha materialet dhe përbërësit e rinj, me përjashtim të gjeneratorit të grupit. Ata, natyrisht, ishin bërë prej çeliku të ngurtë. Bërë në të njëjtën mënyrë si të gjitha pajisjet e ushtrisë së ndërtuar për të zgjatur.

1974 - Dhjetë vjet pas patentës së William Rhodes, Yull Brown (1922-1998), fillimisht një student bullgar i quajtur Ilya Velbov, atëherë Australia, paraqiti një patentë për modelin e tij të elektrolizuesit të gazit të një Brown dhe kaloi pjesën tjetër të jetës së tij duke u përpjekur e bëjnë gazin e Brown një sukses komercial. Janë shpenzuar afërsisht 30 milion dollarë dhe janë punësuar gati 30 vjet në këtë përpjekje. Falë tij dhe përpjekjeve të tij, një kompani që mban emrin e tij, duke kujtuar: Disa kompani janë nisur si në bashkëpunim ashtu edhe në konkurrencë me Yull Brown. Sot, ky gaz i veçantë quhet "gazi i Brown".

Në vitin 1977 - Qendra e Kërkimeve e NASA-s Lewis ka kryer një seri provash duke përdorur një motor të madh me pistoletë V8 të bërë nga Amerika, të instrumentuar plotësisht dhe të montuar në një stol prove. Rezultatet ishin befasuese. Ata gjithashtu kanë propozuar një metodë alternative për të prodhuar gazin, e cila është më efikase se elektroliza normale. Dokumenti NASA: NASA TN D-8478 C.1 i majit 1977 Emri i letrës së bardhë është "emetimet dhe konsumi i përgjithshëm i energjisë së një përzierje benzine me shumë cilindra pistoni motor dhe hidrogjeni".

Në vitin 1990, Juan Carlos Aquero patentoi një sistem të transformimit të energjisë për motorët me djegie të brendshme, të cilat përdorën oksigjen-hidrogjen dhe avull. Patentë evropiane: 0405919 A1/ 90306988.8 (26/06/1990). Gjithashtu, në 1990, Z. Stanley A. Meyer fitoi një patentë për një metodë për prodhimin e një gazi të karburantit hidrogjen-oksigjen. Numri i Patentës: 4936961-26 Qershor 1990. Ajo që e bëri atë shumë të veçantë ishte qarku rezonant dielektrik. Z. Stanley Meyer ka projektuar një motor me ujë vetëm si lëndë djegëse.

Në 1991, Kim Sang Nam, Kore, vizitoi laboratorin e Yull Brown në periferi të Sidneit. Ky ishte fillimi i bashkëpunimit të tij me Brown dhe tani Korenë e Mirë dhe së bashku ata arritën të zhvillojnë teknologji inovative për Gazin Brown. Sot B.E.S.T. Korea së bashku në B.E.S.T. Norinco, me qendër në Bautou, Kinë, është një nga prodhuesit më të mëdhenj në botë të gjeneratorëve origjinal të gazit.

Deri në vitin 1991, Teslalein Research, një kompani e vogël në Hollandë, filloi punën për kërkimin mbi gazin Brown.

Në 1994, Eagle-Research, George Wiseman, Kanada, filloi një program të hulumtimit të pavarur mbi Gazin e Brown. Formoi bazën e teknologjisë së 'elektrolizuesit tradicional, dhe tërhoqi mbi vete kërkimin në energjinë alternative, duke marrë një dizajn më të mirë të elektrolizuesit. William Rhodes ka rishikuar dhe konfirmuar teknologjinë e gazit të Brown.

Në vitin 2003 - Richard Bird, fillon të eksperimentojë me Gazin e Brown.

Në vitin 2006 z. Dennis J. Klein dhe z. R.M. Santilli në Florida, SHBA, u dha një patentë për një aparat dhe metodë për shndërrimin e ujit në një formë të re dhe karburantit të gaztë dhe gazit të karburantit të formuar kështu. Patenta e Sh.B.A. 2006/0075683 A1. Gazi i prodhuar quhet HHO.

Në vitin 2008, tregu për gjeneratorët e gazit kursimtarët e karburantit Brown dhe HHO duket se po lulëzon. Lindur disa prodhues dhe shpërndarës të rinj. Cilësia e gjeneratorëve ndryshon. Beenshtë treguar se motorët me djegie të brendshme me oksigjen/ hidrogjen të rritur HHO mund të punojnë më mirë duke përdorur lëndë djegëse jo-konvencionale dhe të gjenerojnë shumë më pak ndotje të ajrit.

Në maj 2008, në Portugali, 300 kamionët e parë me naftë kanë pasur një ekonomi domethënëse të karburantit me sistemin hidrogjen/ oksigjen. Më vonë, e njëjta teknologji do të përdoret në autobusët shkollorë në Kanada dhe Koreja më e Mirë prezanton zyrtarisht produktet e saj në Evropë.